Javaslat ülőmunkából adódó problémák megelőzésére

Javaslat ülőmunkából adódó problémák megelőzésére

Az egyoldalú igénybevételből és az ülőmunkából adódó problémák megelőzésére legalkalmasabb a gerincgimnasztika. 

A gerincgimnasztika a hátizom, hasizom és a gerinc mozgékonyságát fokozó gyakorlatok összessége. Ajánlott heti 2-3 alkalommal, a táplálkozás: napi 5x-i étkezés. Mérsékelni kell a zsír és az egyszerű szénhidrátok - elsősorban a cukor - fogyasztását, a fehérjét és az összetett szénhidrátokat - rizs, krumpli - ellenben növelni kell. A zöldség fogyasztása szinte korlátlan mennyiségben ajánlott. Napi 2-3 liter folyadék (nem cukor tartalmú üdít) ivása elengedhetetlen. Reggeli tréning előtt minimum fél liter folyadék bevitele szükséges, az esti edzésig legalább 2 liter ajánlott.


vissza az előző oldalra

Órarend

Képgaléria

Videógaléria

Zeneletöltés
Hallgassa otthon is
az edzések zenéit!

Rendezvények

további rendezvények

Legfrissebb a blogról

teljes blog megtekintése